nurfadila shahran







Hello and Assalamualaikum.Welcome here!!! I am Nurfadila Shahran.Owner of this blog.Do follow me yeah.I hate copycats.. LOL :)

Entries Owner Link Stuff











OLDER POST | NEWER POST




Owner : Dyla♥Me
Tutorial : Schaa Al Hassan
Other : Favim Adobe Background

free glitter text and family website at FamilyLobby.com



my favourite colour is purple..yours??

Assalamualaikum..

purple m and m

mmm..aku nak bagitaw sesuatu..hehe.. warna favourite aku adalah ungu.. bukan pink taw..huhu..
dari dulu lagi sebenarnya aku memang confius tentang favourite colour ney.. tapi bila aku usha wardrobe aku banyak giler baju yg purple in color.. yelaa..takdelaa banyak sesangat tp majoriti r.. aku pun memang suka giler beli barang2 yg berwarna ungu.. pantang nampak benda yg ungu je mesti aku nak grab.. owh..so aku dapat rasakan yg my favourite colour is PURPLE!!
finally i know it..buehehehe

Purple Color Splash Socks

menurut some research..orang yg suka warna ungu ney merupakan seorang yg agak sensitif..hehe..
*betullaa tu..* dia juga seorang yg tidak sabar dan gemar memarahi orang lain.. OPSS!! tu yg negatif je..

yg positif pulak..orang yg suka color purple ney merupakan seorang yg berkeinginan & bercita-cita tinggi!!
dia juga seorang yg berdikari..  seorang yg tidak ragu-ragu serta tawu apa yg terbaik dlm melakukan sesuatu..
orang yg suka warna ungu ney selalunya agak misteri sket.. ??yekew??

Purple Color Splash Converse

tp dari segi percintaan pulak..hanya orang yg kuat mental je yg dapat mendekati dan menjadi kekasih orang suka warna ungu ney..wahahahaha..

mmm..ade yg lebih kurang sama dengan personaliti aku tp ade yg absolutely NOT!! haha.. 
apa yg penting walau apa pun favourite colour kita..tak kiralaa merah ke biru ke.. sebenarnya kitalah yg mencorakkan dan mewarnakan sendiri personaliti kita..kitalah yg menetukan siapa diri kita yg sebenarnya..



Thanks for reading...♥ ♥ ♥

2 lovely words








free glitter text and family website at FamilyLobby.com