nurfadila shahran







Hello and Assalamualaikum.Welcome here!!! I am Nurfadila Shahran.Owner of this blog.Do follow me yeah.I hate copycats.. LOL :)

Entries Owner Link Stuff











OLDER POST | NEWER POST




Owner : Dyla♥Me
Tutorial : Schaa Al Hassan
Other : Favim Adobe Background

free glitter text and family website at FamilyLobby.com



waaa..raya dah nak dekat....

Assalamualaikum...

raya dah tinggal beberapa hari je lagi..korang mesti dah wat persiapan eh??
aku tak beli pape lagi..baju  takde lagi, kasut  tak beli tudung pun takde lagi..huhu sedeh betul :(
kitorang satu family semua tak beli pape lagi sebab nak tunggu ayah balik khamis ney..waa raya hari ahad!! takpelaa..

tapi tahun ney aku plan nak beli kaftan jelaa.. entahlaa.. aku tak pernah pakai kaftan untuk raya..haha..
aku nak something yang simple tapi still vogue gedevass!!! wahh...


menarik kan? yg  ney koleksi kaftan kat Alexandra Boutique..


awesome!


wow..yg ney memang vogue sgt!!!


seriously cantik giler..

then..untuk tudung aku kalau boleh nak tudung bawal manik je.. malaslaa nak pakai shawl nanti rimas lak time nak layan tetamu nanti..haha.. aku memang begini!!
bawal manik pun lawa gak n agak in untuk raya tahun ney..
huhu.. tapi kita kena pandai mix n match yea..

haa..tudung2 ney semua aku usha Chenta Boutique punye koleksi..

cantik kan?? simple tp still vogue..

love the color..purple....

yg ney pun lawa sgt...merah makngah gitu..hehe

mmm..aku harap time nak shopping nanti adelaa ape yg aku inginkan..haha.. memang laa raya tak semestinya nak kena beli baju baru.. kita janganlah membazir dalam membuat persiapan raya..dan haruslaa membeli mengikut kemampuan...muhasabah diri ~

tapi aku harap yg terbaik untuk raya tahun ney.. sebab before this aku tak raya sangat pun sebab nak exam..upsr laa pstu pmr..then spm n pekse matrik..memang mak tak bagi raya sangat.. hari 1st je jalan-jalan then 2nd day n seterusnya terus buka buku..aku pun tak nak beriya-iya sangat nak raya asyik pikir pasal exam je selalu..wah student cemerlang ney!! ahaks 

so tahun ney aku harap ada kelainan sket n dapat luangkan lebih masa bersama keluarga drpd BUKU..haha..
*hopefully dapat beli baju n tudung yg vogue gedevass tue*haha

SELAMAT RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN..



Thanks for reading...♥ ♥ ♥

0 lovely words








free glitter text and family website at FamilyLobby.com